0

Mennyiség:0 Termékfajta:0

A kosár üres!

Ft

GYIK

MAGÁNSZEMÉLYKÉNT VÁSÁROLHATOK-E A WEBÁRUHÁZBÓL?

Nem, webáruházunkban csak a viszonteladókat szolgáljuk ki, de kiskereskedelmi felületünkön a www.mindenamipluss.hu weblap címen, teljes választékkal és kedvező áron állunk a megrendelők rendelkezésére.

 

KI MINŐSÜL EGYÉNI VÁSÁRLÓNAK ÉS KI KERESKEDŐNEK?

egyéni vásárló:
– az magánszemély, aki saját nevében, nem továbbértékesítés céljából vásárol
– az a cég vagy vállalkozás, amelynek nem tartozik a profiljába a játék kereskedelem és nem továbbértékesítés céljából vásárol

kereskedő, viszonteladó:
– az a cég vagy vállalkozás, amelynek a profiljába tartozik a játék kereskedelem és leinformálhatóan, továbbértékesítés céljából vásárol

 

NEM KAPTAM MEG AZ AKTIVÁLÓ E-MAILT?

Lépjen kapcsolatba a kollégánkkal munkaidőben (H-P 8:30-16) a nagykereskedelem@bearimpex.hu, vagy +36 30 362 3943, 06 1 788 7038 számokon, mert sajnos néha előfordul, hogy a levelezőrendszer nem továbbítja a levelet, vagy nézzem meg a “spam”-ek, “levélszemét” között!

 

SZEMÉLYESEN ÁTVEHETNÉM A CSOMAGOT KIKERÜLVE EZZEL A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET?

Igen, akár a megrendelést követő napon, az “átvehető” értesítés után a raktárunkban, melynek címe:

  1. Bp, Hadak útja 11. (6. raktár). (csak készpénzes fizetésre van lehetőség)

Nyitvatartás: hétfőtől-péntekig: 8:30-16:00-ig

 

ÁT TUDOM-E VENNI A TERMÉKET KÉSŐBB, MINT A NYITVATARTÁSI IDŐ?

Nem, csak a nyitvatartási időben tudod átvenni.

 

TUDOK-E A SZEMÉLYES ÁTVÉT ALKALMÁVAL –

  • FIZETNI? Igen, de csak készpénzben
  • TERMÉKET CSERÉLNI? Igen, a termék cseréjére van lehetőség, a hibás terméket cseréljük vagy jóváírjuk
  • VÁSÁROLNI? Igen, tudsz, de a raktárunkban csak bemutatóteremmel rendelkezünk és a raktár részben csak az ott dolgozók tartózkodhatnak, ezért nagyobb várakozási idővel kell számolni, míg összekészítjük a kiválasztott termékeket

 

MOST VAN A TERMÉKBŐL KÉSZLETEN?

A termékek 99,9%-ban rendelkezésre állnak raktárban. A termékek készlet mozgása automatikusan frissül a weboldalunkon, de előfordulhat, hogy mire a rendelés beérkezik, a termék elfogy a polcról, illetve az egyazon kódon szereplő termékeknél az összes mennyiség van feltüntetve, így az fordulhat elő, hogy azt látod az oldalon, hogy pl. 3 db van egy két színben gyártott termékből (kék és rózsaszín) és rendelsz 3 db kéket, de a raktárban 2 db kék és 1 db rózsaszín van

 

MIKOR ÉRKEZIK A CSOMAGOM?

Ha megrendelt termék rendelkezésre áll a futárcég hétköznap munkaidőben fog jelentkezni kb. 8-17.00h -ig.

Amennyiben hétköznap adta le a rendelését 14 óráig, a csomag 1-2 munkanapon belül kell megérkezzen. Ha pl. hétfőn leadsz egy rendelést 14 óráig, akkor kedden agy legkésőbb szerdán kapod meg, ha pénteken 14 óráig adod le, akkora rá következő hétfőn vagy kedden kapod meg és ha péntek 14 óra után adod le a rendelést, akkor pedig a rá következő kedden vagy szerdán kapod meg. A futárnál lévő csomagok kiszállításáról a logisztikai cég (GLS Hungary Kft.) gondoskodik, ezért nem tudjuk megmondani, hogy hány órakor fog odaérni a csomag, de a csomagszámra való hivatkozással a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán (+36 1 802 0265, +36 20 890 0660) felvilágosítást adnak!

 

HOGYAN KELL FIZETNEM?

3 féle módon fizethetsz, de minden esethez szükséges, hogy a kollégánk visszajelezze, hogy a termék rendelkezésre áll:

-készpénzben: az “átvehető” értesítés után a raktárunkban, melynek címe:

  1. Bp, Hadak útja 11. (6. raktár). Nyitvatartás: hétfőtől-péntekig: 8:30-16:00-ig

–banki átutalással: a megrendelőn szereplő bruttó összeget befizeti az OTP Banknál vezetett 11742111-20058122 számú számlánkra, a megrendelés számát feltüntetve a közlemény rovatban. Amint az vételár beérkezéséről jelzést kapunk a banktól, a megrendelést 1-2 munkanapon belül megkapod.

– utánvéttel: a csomagot a futárnak kell kifizetni átvételkor a megadott címen, készpénzben vagy ahol van rá technikai lehetőség bankkártyával

 

NEM ÚGY NÉZ KI A TERMÉK MINT AHOGYAN A KÉPEN SZEREPEL. MIT CSINÁLJAK?

A weboldalon megjelenített termékek és szolgáltatások képei eltérhetnek a valóságostól, mert a legtöbb esetben a gyártótól kapott műtermi képet használjuk, ahol szőrszálanként befésülik és bevilágítják a terméket, másfelől ha festett a szőrme, akkor az is előfordulhat, hogy pl. egy szivárványos mintánál nem ugyanott vannak és nem ugyanolyanok a foltok mint a képen. Ebben az esetben élhetsz az elállási jogoddal és visszaadhatod, vagy visszaküldheted a terméket az „elállási nyilatkozat” kitöltésével. A termék beérkezését követően visszafizetjük a termék árát.

 

LETÖLTHETEM A TERMÉKEK KÉPEIT ÉS ADATAIT A WEBOLDALRÓL?

Nem, a webhelyen szereplő tartalmak, adatok, képek és információk csak és kizárólag az előzetes engedélyünkkel használhatod, amihez akkor juthatsz hozzá, ha vásárolsz legalább 1 db-ot a termékből. A sorrendiségnek minden esetben meg kell lennie, tehát előszőr a vásárlás és utána a tartalmak használatának az engedélyezése.

Translate »